Tranziția de la activitatea de „predare” la cea de „învățare”, presupune reconsiderarea rolului profesorului. Acesta devine un dirijor și facilitator al procesului de învățare iar misiunea sa este de a proiecta activități prin care cunoașterea și învățarea devin o construcție, nu o imagine de-a gata; în care elevii sunt implicați, participarea lor fiind stimulată și încurajată, în care profesorul nu da răspunsuri ci stârnește întrebări.

Crearea contextelor de învățăre poate lua forme variate, de la folosirea unei aplicații pe smartphone la experimente și ora de matematică în parc.

În acest curs, vom explora alternative și crea împreuna situații reale de învățare care dezvoltă elevilor sentimentul că informația de la școală are sens și relevanță și pentru lumea din afara sălii de clasă.

Acreditare: Acest program va fi depus spre acreditare

Traineri: Simona Vonica,  Radu Szekely

Durata: 16 ore, 2 zile

Data: în curând!

Locație: Sibiu, Str. Dealului, nr 6

Locuri disponibile: Numărul minim de participanți pentru o grupa este de 10 persoane. Grupele nu vor depăși 20 de participanți. În cazul în care numărul minim de participanți nu este întrunit, este posibila reprogramarea sesiunii.

Vizitează pagina de înscrieri pentru detalii. Știai despre acest mini ghid de autofinanțare?